Värdelöst blir.... mer värdelöst

2011-01-28 @20:56:25

Jag erkänner att jag har bara sett film nummer ett en gång, och det var för länge sedan. Men jag är ganska säker på att jag tyckte den filmen sög då och tycker säkert samma nu. Och jag känner mig ganska säker på att film nummer fyra kommer suga lika hårt.

Varför?
1. Halva B-hollywood (och några från A-eliten) är med. De filmerna brukar aldrig lyckas där alla försöker trycka sig med i filmen.
2. Ettan suger, vad är chansen på att de lyckas rädda film nummer fyra?
3. Samma koncept och skit från ettan om och om igen. Uttjatat.
4. Och hur läskig verkar denna vara då? Nej just det, inte alls.

Men jag lovar er att jag ska se den, för jag kan ju ha fel. Och har jag fel lovar jag att rätta mig.

Åsikter, kärleksbrev & kommentarer från:

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Åsikt, kärleksbrev eller kommentar här:

Trackback
RSS 2.0