Filmer jag måste se 2011; Del 1

2011-01-16 @20:41:34


Sverigepremiär: 8 Juli 2011
Regissör: Greg Mottola
Rollista: Seth Rogen (röst), Simon Pegg, Sigourney Weaver, Jane Lynch, Nick Frost mfl.

Älskar rollistan förutom en sak, varför har de med Seth Rogen? Var han tvungen att vara med?





Sverigepremiär: ?? (ännu inte släppt)
Regissör: Rob Marshall
Rollista: Johnny Depp, Geoffrey Rush, Penélope Cruz, Gemma Ward, Keith Richards mfl.

Inte samma regissör och inte samma rollista som förr. Besvikelse, men måste ses ändå.





Sverigepremiär: Redan släppts (del 1) & 15 juli 2011 (del 2)
Regissör: David Yates
Rollista: Emma Watson, Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Bonnie Wright, Helena Bonham Carter mfl.

Ja jag vet, jag har fortfarande inte sett del 1. Fyy på mig!

Åsikter, kärleksbrev & kommentarer från:

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Åsikt, kärleksbrev eller kommentar här:

Trackback
RSS 2.0