Årets "Nej tack!"

2011-01-26 @20:13:03
Det kommer säkerligen komma många mer filmer jag absolut inte vill se i år (jag kan vara väldigt negativ till filmer), men just nu har jag bara en film på hjärnan.

Black Swan
Är det någon överhuvudtaget som fattar vad filmen handlar om (eller är det bara jag som är allmänt trög)? Filmen verkar vara kronglig och inte ha någon handling. Men vad vet jag? Den kanske är superbra och en av de bästa filmerna som kommer 2011?

Men det kommer att ta emot att se den, om jag ser den alls?


Sverigepremiär: 4 mars 2011



Åsikter, kärleksbrev & kommentarer från:
Becca

sv: hihi eller hur ;)

allt bra med dej? :)

2011-01-26 @ 21:18:22
http://myranstankar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Åsikt, kärleksbrev eller kommentar här:

Trackback
RSS 2.0