Inte okej

2011-01-25 @13:50:00
Varför finns det inte någon kategori för film?
Inget av dessa kategorierna passar ju in på min blogg. Närmast skulle väl vara Musik & Nöje, men min blogg passar verkligen inte in på musik. Kunde då inte kategorin heta Musik & Film eller kunde de inte haft en musik-kategori och en nöje-kategori?

Nej det var väldigt dåligt av blogg.se.




När jag ändå håller på att klaga så kan jag ju också medela att uppe där knappen till bloglovin och twitter så finns det ingen facebook-knapp. (Den finns istället bland kommentarerna.) Detta beror på att det helt enkelt inte funkar för tillfället som det ska så jag kan inte ha en knapp där. Simpel, enkelt och irriterande.


Åsikter, kärleksbrev & kommentarer från:

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Åsikt, kärleksbrev eller kommentar här:

Trackback
RSS 2.0